i've been off.


bild tagen genom en ruta, därav suddigheten.
Togs iaf förra gången jag var påväg till Österrike, imorgon sticker jag dit igen!

Tjena !
Förlåt mig gånger 1000, för att jag inte bloggat.
Min blogg har verkligen blivit jättetråkig känner jag.
Men nu är min kameralddare beställd i alla fall, så den kommer väl ungefär när jag kommer tillbaka!
Ska fixa en del tidsinställda nu, och så ska Mimi gästblogga ser det ut som!
Fick låna Mandys laddare idag, så nu är kameran på laddning.
Självklart ska den med till österrike och någon dag även en sväng i backen!

I vilket fall som helst är jag nästan färdigpackad nu.
Ska i med lite block och pennor o sånt skit också, underhållning på bussen u know.
Har en bussresa på 20 timmar framför mig, woho!
Ipoden är på laddning, mycket bättre batteritid än mobilen.
Så nu ska jag ladda ner ännu mera musik än vad jag redan gjort, sen blire o synka dem osånt.
Får se hur länge jag stannar uppe, blir nog ett tag!
Hade tänkt dygna, men orkar verkligen inte det haha.

Vi hörs snart, puss ♥

Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-17 @ 22:17:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!