Förlust

Hej där ! Sitter på olivers nu , bloggar från mobilen . Matchen gick verkligen inte bra ! Vi förlorade med fyra mot ett ... Å andra sidan har dom spelat elvamanna i ett år , dom flesta iaf , och detta var våran andra elvamanna match . Laholm va väldigt mycket större än oss , där dom flesta är 99or . Vi hade alla våra 00 med idag också , inte för att dem är sämre än dom andra , verkligen inte ! I vilket fall som helst var två mål riktiga otursmål , jobbigt där ja ... VÅrt mål stod Mimmi för , efter lite väggpass av mig o Loreta så gjorde jag en halvhög boll till henne som hon satte. Riktigt snyggt var de , enligt mig ! Annars hoppade jag runt rätt Mke på olika positioner , men det är inget jag har ngt emot . Dom vi mötte spelade riktigt fult , så många i vårt lag blev skadade , däribland jag , buhuhuhuhuhu. Fick en riktig jäkla hård stämpling ( som man såg var med mening ) och sen fällde målvakten mig riktigt fult :( Så nu sitter jag här på olivers o har gryyyyymt ont i foten ! Vi hörs senare , puss <3

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!