födelsedagskalas


vet att ni har sett bilden innan, men är hos pappa så har inga bilder.

Hej på er !
Ledsen att jag aldrig hann uppdatera igår, och att jag varit sjukt dålig på det över huvud taget!
Ska försöka bättra mig, jag lovar.
Igår var jag i alla fall hos min moster, som fyllde 49!
Lekte lite med mina låtsaskusiner, fattar inte hur dom orkar springa runt så som dom gör haha!
Åt tyo chilliconcarne, fast nte riktigt, tror jag ...
Sen blev de daimglasstårta eller vat det heter, som mormor bakat, jättegott!
Sov över där, för jag va den ända i min familj där, mamma är iväg med jobbet och pappa var hemma hos sig med lillebror.
Somnade vid två typ, låg och läste i över en timme haha.
Sen imorse vaknade jag tolv , läste ut min underbara bok , grät en skvätt för att den va slut, duschade, åkte hem.
Fick en massa kläder av en tjej som heter My också, jäääättefina va dom.

Nu ska jag försöka få tag på Emma, typ omöjligt :(
Så om du läser detta, ring mig.

Vi hörs !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!