detta visste ni inte.


För ungefär ett år sen, slutade jag i gympa.
Innan dess hade jag tränat i ungefär sex år.
Tyckte det va skitkul, men sen tröttnade jag.
Vi kom ingenstans i utvecklingen, jag tyckte inte om min tränare, och jag började få problem med skador  +, fotbollen är viktigare!
Innan, blev jag inspererad av den här bloggen, att stretcha lite mera.
Saknar att vara så jättevig som jag var innan, så satte mig o stretcha lite.
Bilden beskrivs med ett ord, smärta.
Hur mycke jag än stretchade gjorde det skitont, usch.
Kom i alla fall nääästan ner till slut...

Dock inte riktigt lika vig som jag var här ;



Typ två år sen på bilderna.
Tider det, haha !

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

vad duktig du är som börjar stretcha :) tack för länken!

2011-02-12 @ 16:46:11
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!