Datasalen

Sitter i datasalen med klassen nu, så har inga bilder.
Skriver ett arbete om Jorden / Tellus , o jag hatar No, lalalala.

Hann aldrig blogga igår, först va jag hos ortopeden och fixade ilägg, efter det fikade jag med mamma på stan , och köpte den tredje boken i serien Hungerspelen, grymt bra är dom!
När jag kom hem läste jag , o sen vid åtta körde mamma mig o bror till Evalena, elvira o anders.
Sov där inatt för mamma skulle iväg i jobbet, och pappa kunde inte ha oss.
men de va mysigt o va där hahaha.
Direkt efter skolan ska jag hem fort och äta o byta om, och sen klockan fyra har jag löpträning med laget.
Får se hur mycket jag klarar...

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!