jag vet att hon är söt men håll tillbaka.

har typ inga bilder, förutom på mig själv.. Så just nu får de duga..

Shenare shenare mannen!
Vanlig dag i skolan idag då, slöjd, bspråk matte lunch, set, so.
Helt stört, blev uppskriven på skola24 när jag kom tre minuter försent, man ba, yeah sure...
Efter skolan va jag med Linnea o Jacob, bakade feeett god kladdkaka hihi.
Sen vid sex stack jag till IP o kollade på min träning med finaste Jea och Evelina, roligt vare!
Tränade inte, för har varit hur förkyld som helst hela veckan, o hostar fortf som en häst såfort ja anstränger mig minsta lilla!

Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga så mycket, för ska till Vickan efter skolan o fira henens födelsedag, sen är vi nog kvar där hela kvällen trorja. Har inga vanliga lektioner imon heller, aktivitetsdag, börjar nio slutar ett, fett soft!

Puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!