yesterday


random bild.

Hej på er.
bloggade ju inte igår, satt inte ens vid datorn faktiskt.
Efter skolan, som var skittråkig, alla dom roliga människorna va sjuka, åkte jag , denice och moa till e-stop.
Köpte present till malin som hade fest senare på eftermiddagen.
Där åt vi typ tacos, gjorde några lekar.
sen hem vid sju.
Tog lite bilder på Wilma med Malins kamera, men dom kommer inte komma ut här, för hon vill inte vara med på internet ;)
På kvällen kollade jag bara fotbollen, sen somnade jag helt utmattad klockan halv elva.
Imorse var de ju upp tidigt för match.
Åkte med mamma upp till IP, för Viggo skulle träna.
Fick sitta i en halvtimme , men det var jätteskönt , för det var strålande sol, och den värmde ordentligt!
Matchen gick ju som sagt super bra, vi spelade grym fotboll, och jag satte fyra mål!
Kommer bara ihåg två av dem hehe, ett på volley, nick assist av Mimmi elr Eve, ett annat fick jag helt öppen plan, för deras back gick för långt ner på deras inkast, så Eve bara petade bollen till mig så kunnde jag sticka upp o skjuta.
Fick felträff, men den gick via stolpen in!
hade ett läge med vänstern också, men den fick målvakten tag på innan den gick in.
Loreta spelade lika bra som vanligt, Mimmi också , och gabbe gjorde också det bra.
Eve e också grym haha.
helt enkelt e vi bäst, snöstorp nyhem ff, jag älskar er, lämnar er aldrig!
Vet att alla tror att jag ska gå över till 97orna, men tror ba jag tränar med dom ibland, kmr aldrig svika er!

Nu blev det långt heh, puss §




Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!