utvecklingsamtal


saknar sommaren, och mandy som är i turklandet :(

Hej på er!
Man kan lugnt säga att det händer mer på östergård än vad det gör på snöstorpskolan.
Idag var det någon som tännde eld i taket inne i killarnas omklädningsrum, precis innan vi skulle ha idrott.
Idrotten blev av, men båda killarnas omklädningsrum spärrades av och dom fick byta om i något materialrum.
Hela idrottshallen stank rök, så det var jobbigt att springa, luften var ju tung eller så.
I a f så hade vi beeptestet, gick inte bra för mig.
Fick bryta på 4.9 för mitt knä, tyvär.
Men orkade ändå näst längst i klassen, så om man tänker på de så gick de ju bra.
Efter skolan cyklade jag in till stan och träffade Ebba.
Var riktigt roligt att träffa henne, det var länge sen vi var.
Efter en o en halv timme va ja tvungen att sticka, så vi får va snart igen.
Skulle nämligen på utvecklingsamtal , och sen på grillfest på viggos dagis.
samtalet gick bra, bara en massa bra grejor om mig hihi.
På grillfesten var Moa också, så var lite roligare än det skulle vatt annars.
Vi grillade hamburgare o lite sånt gott.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, sen blir det o lägga sig tidigt, är så sjuuukt trött!

Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!