tired


en bild på mig och söta wilma från fotosessionen med henne och emma.

Vad har hänt med er, ni läser, men det ekar i komentarerna!
kom igen och komentera lite nu också!

efter förra inlägget gick jag och emma ut och fotade i regnet.
Blev faktiskt en del fina bilder, men hon har inte skickat dem ännu, och dessutom är det så tråkigt med bloggare som bara lägger upp bilder på sig själva, så får se hur det blir!
när jag kom hem från henne så gick jag själv ut och fotade, fick en del fina bilder, men har inte laddat in dem i datorn ännu, så ni får se någon gång snart.
När jag varit ute i typ fem minuter så ringde Filip mig och undrade om jag ville komma upp till IP och kolla p98s match mot astrio på elvamanna.
Så jag han mötte mig vid kyrkan oså cyklade vi dit.
Efter typ tio minuter kom Emil och besfort också, och i början av andra halvlek kom nicklas med.
Fastän det regnade och var kallt, var det roligt.
Besfort kan verkligen få en att skratta.
Okej, inte svårt att få mig att skratta, men Filip och Nicklas skrattade faktiskt minst lika mycket, tro det eller ej!
SNFF vann i alla fall matchen, och efter den åkte jag hem och bytte kläder, var ju dyblöt!
Sen direkt upp till Elvira och dom, kollade lite på idol, käkade och ritade en del.
Höhö, Elvira tyckte teckningarna va så fina så hon fick behålla dem, därför kan jag inte visa er.
Blev riktigt nöjd med en av dem-
På bilden idag övade jag lite på att rita ögon, och det syntes nu.

Imorgon är det match som gäller, sen sticker jag kaaanske ut till min moster och sover där.
men mamma kommer hem på söndag morgon, så får se hur det blir.
Men vi hörs imorgon, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!