There's something wrong.

fotograf ; jag . Kamera ; Nikon D300s + af-s nikkor 50 mm 1:1.4 G

hej på er!
Skolan va okej, eller, mer än okej, den dög iaf.
So , Bild, studietimme , matte , lunch, spanska.
Älskar bilden på östergård, myyycket roligare än i snöstorp!
Tänkte åkt hem efter lunchen, för mådde lite illa, men gick på spanskan ändå, och det var tur.
För hade en vikarie som var sjukt bra, spansk var hon, lärde mig mycket mer idag än vad vi gjort dom andra gångerna tillsammans!
Efter skolan hem till emma, och där sitter jag nu!
Ikväll ska maja sova hos mig, och imorgon har jag match!
Emma ska fota så kommer antagligen bilder på kvällen.
Men nu ska vi fota lite, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!