Outfit




Tröja - ginatricot | joggingbyxor - teamsportia | skor - converse.

Hej på er!
Andledningen till att jag inte bloggat är att jag knappt har några bilder just nu, och tycker det är så tråkigt att spamma bloggen med en massa bilder på mig.
Men imorgon ska Maja komma hit, så då kommer vi fota en massa så jag får lite material till bloggen.
Ska även fråga wilma idag om jag kan få använda bilderna på henne som vi tog, hon var ju inte säker på om hon ville!
om fem minuter ska jag sticka iväg till skolan, fast jag har ont i magen och mår lite illa.
Får se om jag åker hem under dagen eller om jag klarar hela, vi går ändå till kvart i tre idag, sadface.
Den där bloggpausen blir det nog inte så mycket av, snarare lite sämre uppdatering blir det nog.
Men ska försöka blogga så mycket som möjligt, så några inlägg om dagen kan jag nog klämma in!
Nu måste jag cykla iväg till skolan, puss på er!


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!