new fotballshoes


Vad gömmer sig här ?

Mina nya skor!

Fanns typ inga skor som jag ville ha, som kostade under 1000 kr.
Men hittade dessa för 550 kronor.
Direkt när jag kom hem åkte jag och pappa till arenahallen och handbollsmatch.
Kollade först på f98as träning där bland annat Mimi sally och nea tränade.
Sen var det dags för match, och tyvärr så förlorade dem med 22-23!
Men drott hade allt spel , och ledde fram tills det var fem minuter kvar!
Var en rätt tråkig match, för hejaklacken sög.
det stod en onaturligt lång kille framför oss, säkert två meter .
Så bad vi han att sätta sig ner så vi kunnde se, o han ba.
" Nej småtjejer, det här e faktiskt hejaklacken, och vill ni kolla på matchen får ni sätta er högre upp!"
Var hur nära som helst o säga till han att det inte är vårt fel att han är typ, två meter lång.
Dessutom stod han bara där helt tyst utan o ens va med i klacken, så han ska ju inte säga något.

Nu ska jag sticka, hejdå!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!