Med mandy ♥


Kolla vilken pepparkaka hon är, igga mig också.

Hej på er!
Igår fick jag höra en väldigt bra nyhet, men ni får veta på onsdag, hehe.
Skolan har rullat på som vanligt, börjar bli tråkigt nu!
Men, blir säkert bättre på onsdag får vi hoppas.
Annars så kom ju Mandy hem igår, saknat henne jäättemke !
Så vi va efter skolan, innan min match.
Matchen vann vi med 4-2, gjorde inget mål, men hade många channser och gjorde en kanonbra match, tycker jag i alla fall!
Som igår, så följde mandy med mig hem idag med, vi va här lite sen upp til IP ett tag med emil niclas o jakob.
Sen hem till Mandy o hämta hennes grejor, hem te mig, åka o köpa godis o nu sitter vi o tjockar oss och har precis ätit tacos!
Imorgon är det match på hemmaplan mot Hasko.
Riktigt viktig match faktiskt, spelar vi lika eller vinner så har vi vunnit serien!
Nu ska jag och mandy kolla idol och äta godis, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Nu är finalisterna ute, titta in på vår blogg och kolla om du är en av de!

Klicka här: http://johannesoilir.blogg.se/2010/september/utkast-sept-25-2010.html#comment

(Denna kommentar är bara skickad till de som anmält sig)

Kram Johanna & Lana

2010-09-25 @ 15:11:06
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!