Mardröm.


Jag tror på ailiens, eller på Vilmor med reflexskärmar på huvudet!

hej !
Igår var det ju då Jeanettes fest, roligt var det.
Vi höll till i Pålsbo gård, aldrig varit där innan , men där var mysigt!
Några personer var ju lite tråkiga o sabbade lite, men annars vart det roligt!
Vid halv tio så var de några i åttan typ som försökte skata utanför, oså höll dom på o knacka på fönstrerna och sånt, så vi gick ut te dom.
Riktigt roligt, för dom tabbade sig hela tiden och var riktigt dåliga haha!
Sen kom Beas pappa o hämtade mig henne och bella, så åkte vi hem där vid tio.
Satt en stund vid datorn när jag kom hem, sen gick jag upp och läste till tjugo i tolv.
Vaknade vid tolv idag, läste lite, sen gick jag ner och åt frukost.
Vid ett kom mamma hem från malaysia, saknat henne supermket!
Fick en suupergood parfym, en barca tröja o byxer, bara o ha o träna i, gillar nte ens dem hehe, och en t-shirt.
Sen upp till IP och kolla på F99s sissta seriematch mot astrio, serievinsten var redan säkrad för deras del, men roligt o kolla ändå!
Det blev i all fall lika, 1-1.
Efter matchen följde Wilma med hit snabbt, men nästan direkt var hon tvungen o åka hem och äta!

Nu ska jag bara vänta på att min kamera ska ladda klart, sen ska jag fota lite!
Blir nog en del vatten, men ska fota parfymen och det också!
Hörs sen, puss §

Update : Rubriken , Mardröm, är vad jag tänker när jag ser min design, DEN MÅSTE FIXAS!
dessvärre har jag inga bra bilder, photoshop eller något, så får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Vad kul att du är med på DAGENS BLOGG!

2010-09-26 @ 19:54:02
URL: http://jothefashionfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Är du intresserad av min blogg?

Ska vi lägga till varandra via bloglovin? Lägg till mig, säg till när du gjort det så lägger jag till dig. ;)

2010-09-26 @ 20:00:56
Postat av: Anonym

Hej!

Är du intresserad av min blogg?

Ska vi lägga till varandra via bloglovin? Lägg till mig, säg till när du gjort det så lägger jag till dig. ;)

2010-09-26 @ 20:01:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Caisa

Sv: Okej :)!

2010-09-26 @ 20:57:13
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: aw, tack så mycket! =)



vad har du gjort idag då? :D

- ASIAT

2010-09-27 @ 16:21:43
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hoppas du får en bra kväll ! :)

2010-09-27 @ 22:16:12
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!