Mandy och Nicklas


bild brist.

Hejsan !
Vandringsdagen idag var sjukt tråkig hehe, gick till stadsbonngården, runt hela den, spelade brännboll och sen tillbaka till skolan.
vi fick sluta direkt när vi kom tillbaka, men efter som att jag skulle va med nicklas och mandy fick jag stanna kvar och vänta på att dom två skulle komma.
Nicklas klass spelade brännboll mot den andra fotbollsklassen, så kollade på det sålänge.
Och när väl mandy kom, stack nicklas o ngn kille jag inte kmr ihåg namnet på hem haha.
Så va här lite med mandy, men sen kom nicklas igen, så spela vi fotboll, kolla tv satt vi datan o en massa typ.
Sen när mamma o dom kom hem så gick vi te linbanelekplatsen haha.
va där ett tag, men sen skulle jag hem och passa Viggo, så jag o mandy stack hit och nicklas hem.
Vid sju cyklade mandy hem, och jag åt.
Har haft en rolig eftermiddag med några av dem bästa, love you guys!
dagen i övrigt har varit sådär, dåligt humör p-g.a en sak jag fick veta igår, ni kommer märka vad så småningom.
Puss hej §

Kommentarer
Postat av: "novala"

Jättefin blogg du har! Har du lust att ta en titt på min också?



Tack så mycket :D

2010-09-03 @ 07:17:15
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: stina åström

besök min blogg och var med och tävla om att bli veckans blogg!

2010-09-03 @ 18:56:11
URL: http://sstinaastrom.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!