Jag glömmde.


Inte den finaste bilden, hittar inget annat!

Opsi, jag glömmde berätta vad jag har gjort hela dagen efter matchen hehe.
Vid fyra, cyklade jag och mötte Mandy vid Netto, vi cyklade runt lite på typ nyhem/linehed, för hon skulle hämta sin cykel, men hon hittade inte den haha.
sen körde vi till en tunnel och tog lite kort, blev några fina på Mandy, men jag ser ut som en mupp på alla!
Sen vidadre upp till IP där Isaac , Emil och Linus var.
Va där i några timmar, sen körde jag och isaac och köppte pizza.
Tillbaka till IP, där Fatmir och brendon va.
Riktigt roligt o träffa fatmir igen, var typ två månader sen jag träffade honom!
Snackade lite , sen åkte jag och Mandy hem och åt vår pizza.
Satt vid datorn lite, och sen vid kvart i nio gick hon hem.
Nu sitter jag här helt ensam och kollar på tv, lyssnar på musik, snackar med lite folk på msn, och har tråkigt!
Imorgn ska jag kolla på Halmiafemman med nicklas o fatmir o säkert typ en massa fler.
Så uppdateringen blir väl inte sådär jättebra.
Puss §


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!