I've been off. och jag stavar dåligt.


Random bild på random kille från matchen jag var o kollade på häromkvällen!

Hej på er!
matchen igår gick bra, vann med 7-2, jag gjorde "bara" ett mål, men två assister också.
En perfekt hörna som Bella satte i nätet, och ett inlägg som Mimmi gjorde mål på.
Har några bilder , men har inte hunnit ladda in dem i datorn ännu!
Efter matchen stannade jag och Jea kvar lite på IP och kollade på A-laget.
Stack hem efter tio minuter, och då stod det redan 2-0 till SnFF!
sen åkte jag jea och wilma hem till mig, åt lite, fotade och sen kom min moster å hämtade mig.
Vi hyrde en film, handlade mat o åkte hem till henne och bakade!
Riktigt goda blev våra muffins!
Kvällen var riktigt mysig, kollade på två filmer, Bandslam och legally blonde 2, båda två var riktigt bra!
Imorse hämtade mamma mig vid halv tolv, har saknat henne medans hon varit i burmigham!
fick en skitsnygg mössa av henne.
sen har vi typ varit hos mormor och fikat, och hos mammas kompis och hälsat på.
Nu sitter jag bara här och har sjukt tråkigt, så ska se om jag ska hitta på något!
Vi hörs, puss§

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!