It was the best memories!


random bild. bildbrist typsådär....

Hej på er!
Hade verkligen en helt fantastisk dag igår, bästa dagen i mitt liv, easy!
Åkte sjukt mycket, typ allt utom balder, var överdrivet lång kö på den medans de inte var någon kö ALLS på en del karuseller i slutet!
I början gick jag med Jea, eve, insya o alice, sen gick jag rätt mket med Loreta.
I slutet va de jag jea och Bea som kutade runt mellan karusellerna, bokstavligt talat.
Vi sprang allt vad vi hade från atraktion till atraktion för att hinna åka så mycket som möjligt.
Sen slog jag i mitt revben i hang hai så kunnde inte springa hahaha!
Men vi åkte i vilket fall hur mycket som helst, oså fick vi nya kompisar!
Hamnade med några tjejer som va lika gammla som oss i kållorado, o sen åkte vi lite till med dem.
Klockan tio åkte vi hem igen, alla utom jag och Loreta sov typ haha.
Precis när jag va påväg o somna så kom hon hoppandes över sätena i bussen och ville spela på min ipod.
hon är rolig den mäniskan (A)
När vi kom tillbaka till IP körde Beas mamma mig och jea hit, gick typ o la oss direkt när vi kom hem, somnade klockan ett.
Och juste, får ju inte glömma o berätta att jag hade mitt livs räddaste upplevelse igår också!
Loreta tvingade mig och gå Gasten, och så fick jag gå SIST!
Hur sjukt läskigt som helst, trodde helt ärligt jag skulle dö.
En läskig gubbe följde efter mig o jag ba, EVELINA GÅ FOOORTARE , HAN FÖLJER EEEFTEEER MIIIIIIIG.
AAAAHHH SLUTAAAAA, RÖÖÖR MIG INTEEEEEEEEEE!
oså va de en kille som fräste mig i örat o tog på min axel, fick panik haha.
sjukt läskigt , men sen skrattade jag åt det...

Nu kommer Maja snart kanske hit, o sen ska vi på HBK med typ , emil o kanske nicklas o ngn mer säkert !
hörs sen, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!