I'm so happy i'm can sing !


raaaaaaandom.

Oh gud, jag är så glad just nu!
När jag kom ner från duschen efter träningen, berättade pappa att min mentor Anna hade ringt, och jag
ska träna med fotbollsklassen imorgon!
Detta är vad jag har hoppats på i en och en halv vecka, för antaaaaagligen, kommer jag få byta klass!
Vill bara springa runt och skrika just nu!
Wilma ska också träna imorgon, så jag slipper vara ensam tjej, och det är väldigt skönt!

Träningen gick föresten bra, rätt tråkig första timmen bara.
Övade på en massa typ , halvtråkia saker, sen övade vi glidtacklingar, sjukt kul!
I slutet plågade våra tränare oss med o springa tre varv runt elvamannaplanen, och då hade vi redan haft en jobbig träning!
Nu är jag helt slut, och ska äta lite pizza. Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!