I'm gonna let go for tonight .


bild på jea, bara för att hon  har fest sen o jag e med henne haha.


Hej på er!
Kan börja med och säga att vi vann serien, riktigt grymma är vi tjejer !
Detta var som en riktig final, vann vi eller spela lika, så van vi serien, om vi förlorade så skulle vi komma trea eller tvåa.
Men , vi vann med tre- två, och hasko stog för motståndet !
Mimmi gjorde alla tre målen, ett av dem på en straff som jag orsakade.
En tjej tog med hand en stund innan, sen fick jag bollen på handen, men ändå dömde dommaren straff för oss, både jag och en haskotjej påpekade att det var jag som fick den på handen, men hon sa att hon andra tog med hand innan mig.
I vilket fall som helst, gjorde vi e bra match, as allways!
Efter matchen åkte jag hem och packade om min väska, och sen hem till Jea.
När vi kom hit hämtade vi hennes kompis evelina, o sen har vi typ fixat musiken och oss hela eftermiddagen!
Nu ska vi snart stickabort till polsbo gård och fixa lite där.
Vi hörs imon, puss §

Kommentarer
Postat av: Gabbii♥

jag saknar dej så mycket! :'(♥

2010-09-25 @ 20:18:35
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!