I just wan't to let go for tonight, it would be the best memories.


jättegammal bild, men im lovin it !

hej på er.
Skolval idag i skolan, röstade på Moderaterna!
På Spanskan hade vi en vikarie, det hade vi förra veckan med och ska ha nästa också!
Hoppas vi får ha Anna hela terminen , Margareth, vår gammla spanskalärare, är väldigt gammal, hehe.
När vi slutade kom mamma och hämtade mig, sen åkte jag , saga och moa till e-stop.
Tog en milkshake och pommes på donken, och sedan delade vi tre på en kladdkaka haha.
När jag kom hem från estop satte jag mig lite vid datan, packade matchväskan och sen körde mamma mig till IP.
Skulle åka med Fannie till Vapnö IP, så mamma åkte hem och jag satte mig i deras bil, sen sa Bosse att matchen blir inställd, men som tur va så körde dom mig hem!
Annars hade jag fått gå hem i åska, spöregn och storm!
Alltså är det inget roligt väder i halmstad just nu.
Får hoppas på att det blir bättre väder imorgon, för då är det LISEBERG med universums bästa lag, läääängtaar!

Om tio minuter åker min mamma iväg till tågstationen, och sen vidare till Malaysia, och pappa är på golftävling och sedan någon fest, så jag och Viggo ska upp till Elvira and co haha.
Ska vara där ikväll, och sova över, för fick inte va ensam hemma , buhuhu.
Alltså, det blir nog ingen bloggning varken ikväll, eller imorgon!
Nu ska jag sticka, puss ! <3

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Hej :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.



Men det skulle vara kul om du var med i någon/några av mina tävlingar. (Inget krav på att länka eller något).



http://linaholgerssons.blogg.se/category/tavlingar.html



Kramar //Lina <3

2010-09-18 @ 10:00:00
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!