god morgon.


Right now, blött hår och nästan inget smink. så fåre bli idag.

God morgon på er!
Vaknade klockan tjugo över sex, duschade o fixa mig.
Typ vid sju var jag klar, så satte mig vid datan medans jag åt.
Kan tyvärr inte bjuda på några bättre outfit bilder eller så, min autofokus har nämligen pajat, wiho!
Men ska lämna in kameran, för den har blivit helt cp på sissta tiden.
Om ungefär 20 min kommer Emma och Felicia, så cyklar vi till skolan.
Och imorgon kommer dagen som jag längtat efter så mycket.
Men, ni får veta imorgon, eller kanske ikväll!
Får se om jag klarar av att träna idag, fick nämligen en riktig smäll på mitt knä igår på idrotten i skolan.
Skulle hoppa över en plint typ, så smällde jag i knät på kanten på de översta nivet ?
Så flög över plinten o landade super fint på madrassen haha.
Så de blir nog att ta det lugnt med fotbollen idag, ska ju träna med skolan imorgon också.

Men nu ska jag sticka, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!