fotoeftermiddag


Halvbra bild på mig från idag, kommer fler imorgon.

Hej på er!
Hinner inte blogga så mket, ska bara säga snabbt vad jag haft för mig idag!
Efter skolan så åkte jag , emma och Wilma hit, åt lite nudlar, sen hem till Emma och hämta hennes kamera innan vi stack ut och fotade!
Älskar verkligen hennes nya kamera, Nikon d300s, IM IN LOVE!
Tar extremt fina bilder, och älskar ljuset som blev på bilderna idag.
Tyvärr kanske det bara blir bilder på mig, för Wilma kanske inte ville vara med här.
Men hon skulle tänka på saken, så vi får hålla tummarna!

Nu ska jag gå upp och lägga mig, pusshej §


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!