atumndaytoday.


Kan inte bestämma mig om jag tycker att bilden är fin eller inte?

Hej på er!
Idag kännde man verkligen att hösten börjar komma allt närmare, blåsigt och kallt, riktigt ruggigt hösväder!
efter skolan gick jag hem till Emma, vi gjorde baugetter och åt glass hehe.
Resten av eftermiddagen och kvällen var vi i studion och fotade, men den korven har inte skickat bilderna ännu!
Klockan åtta gick jag hem, gjorde fyra sidor matte och sen satte jag mig här ett tag.
Ska gå upp och lägga mig om tio min, är riktigt trött och dessutom börjar jag få huvudvärk ...
Imorgon är det tisdag, hatar tisdagar!
Vi har musik 80 min, typ superkorta raster och massa sånt tråkigt.
Slutar tjugo i tre också, bajs på det säger jag bara!
Nu ska jag gå och lägga mig, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!