A new begining


dålig bild, bara för ja älskar nr 7 ! <3

hej på er!
Skoldagen var grym, började klockan åtta med spanska.
Sen NO, byggde typ med lego, yeah!
Efter Non hade vi typ 30 mins rast innan bilden, sen lunch också innan svenskan.
efter svenskan var det fotboll, nice.
Annars så bytte jag ju klass idag också, de va väl de som var de bästa med dagen!
Älskar nya klassen , sjukt grym
!
Efter skolan gick jag hem , åt , duschade o sen till Vallås och träffa en massa mäniskor.
Va där i typ två timmar, sen gick jag hem , o nu ska jag snart äta!

Ni har blivit sämre på o komentera igen, ett tag var det rätt mycket, men nu är här tomt igen.
Komigen, ska försöka uppdatera bättre , fixa en ny design o ta nya bilder.
Men uppmuntra mig och forstätta så blir det bättre!

Puss §



Kommentarer
Postat av: Hollie

Min tursiffra/favoritsiffra och ja allt med siffror så är det 7 :D

2010-09-29 @ 20:57:55
URL: http://hollies.blogg.se/
Postat av: Gabbii <3

4:a äger också :D:D♥♥

2010-10-02 @ 21:49:58
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!