14-2 , snöstorp nyhem ff, ni är bäst!


En vinst med 14-2 känns väl sådär lagom skönt nu till helgen.
Med tanke på att vi bara vann med 5-1 förra gången, så är det ju en förbättring!
Tror detta är det största någon vunnit över dom med, och då inkluderar jag astrio, som ligger tvåa i serie ett just nu!
jag gjorde även fyra mål, vilket är nytt rekord för mig!
Riktigt skönt känns det, fyra målskytt, vinst och helg, kan det bli bättre?

Nu ska jag springa upp och fixa till mig lite, vill nämligen inte se ut som en trött liten Vilma, som jag i sjävla verket är just nu , hehe!
Sedan blir det av till Mandy, får se hur länge jag stannar där.
Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!