1 september 2010


älskar bilden!

skolan rullade på som vanligt idag, kommer inte ihåg allt vi gjort, så tänker nte skriva det heller.
Vi slutade tio i två, så jag cyklade hem direkt , åt lite och sen satte mig här!
Sitter just nu och funderar på om jag ska ta en risk och träna idag, fast jag är lite halvskadad.
Man vill ju kunna träna fullt ut på sin första träning med 97orna.
Får ser hur det blir, har haft lite  ont i foten hela dagen också, så tror faktiskt inte att det blir något.
Men sen tjatar ju mandy på mig att jag ska gå så haha.
Åker kanske dit och kollar annars, har ändå inget o göra.
Vi har fortfarande inte fått några läxor, så kan inte göra dom heller .
Jag får inte baka, och jag orkar inte sitta vid datorn, vad ska jag göra?
Jaja, ska hitta på något nu, pusshey §

Kommentarer
Postat av: Sandra

10 i två? :o gud vad tidigt! :)

2010-09-01 @ 22:01:36
URL: http://sandrasfoto.webblogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!