wonderfull night.

Är hemma hos Sally, så inga bilder, kommer imorgon!

Hade en helt underbar kväll, vann inget men blev nominerad till årets Anfallare, dumma loreta tog de priset ifrån mig, utan henne skulle jag vunnit haha!
Årets spelare blev Mimmi thydell, inte helt oväntat dock, grym är hon!
Loreta blev det förra året, och man kan inte bli det två år i rad.
Däremot vann jag ett lotteri, så fick en signerad tröja från seattle sounders fc ( Fredrik ljungberg )
Sandras mamma hade nämligen skrivit till han och berättat om oss, och han blev imponerad o tyckte vi var jätteduktiga, så skicka han en tröja som dom lottade ut.
Han skrev att han jättegärna hade velat komma, men han bor ju inte i sverige.
Men de var ju faktiskt jättecoolt ändå!
Bellas pappa frågade vad jag ville ha för tröjan, så sa jag tusen kronor, och han skulle tänka på det, för han tyckte faktiskt det var värt det haha!
Efter galan åkte vi hit, till Kicki hugo och Sally.
Har maräng svish ( stavn ? ) och lite sånt mys.
Nu kollar jag och Sally på disney channel, och jag ska fläta hennes hår nu.
Vi hörs imorgon när jag kommer hem från gympatävligen jag ska och kolla på.
Då blir det bilder också!
Puss §

Kommentarer
Postat av: BorderCollieKim

Sv; varsågod!! :D

ska du göra idag då?<3

2010-10-17 @ 09:15:03
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!