världens bästa ♥


bild i repris, men fortfarande bättre än exempelbilder, right ?

hej på er.
spelade ju tunering idag i skolan, gick rätt bra för mitt lag, förlorade två och vann två.
Gjorde inga mål, men ändå rätt nöjd.
Så vi gick inte vidare, men stannade kvar och kollade på finalen och så!
Vid två stack jag hem, och halv fyra kom mandy hit, vi fixade oss o sen stack vi till brogård klockan fem!
Gick först till Erica, o där va Emma, Julia, Alle, Niclas, Lukas och Tobias.
Vid tjugo i sex stack vi ut och gick bus elr godis, så coola som vi är haha!
nejmen de va faktiskt roligt, senare kom emil isaac hanna o en massa.
Alla som va me ikväll va väl typ , Mandy, elias, lukas, lucas, niclas, erica , hanna, julia, alle, emma , emil, isaac, tobbe, tobbe T, mårten lite, och Filip brink, så a vi va rätt många ett tag.
Juste, får inte glömma lilla Adam o mindre Edmond o minst lilla fabbe höhö.
Tog tio bussen hem till mig, mandy ska sova här inatt.
Nu tror jag vi ska ta o tvätta bort sminket o sen kolla film elr ngt!
Vi hörs, puss § 

Kommentarer
Postat av: Amanda - Konståkare & Hobbyfotograf

Sv: Tack! :D

Allt bra med dig idag? :)

2010-10-30 @ 12:13:25
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!