Sovit över hos Mandy


Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna!

Bloggen har legat lite nere nu igårkväll och idag.
Har nämligen sovit över hos mandy , och vatt hos henne hela dagen idag!
Igårkväll efter HBK tog vi först bussen hem till mig, åt lite tacos, jag packade mina grejor och sen stack vi till Mandy.
Kollade på TV, jag skulle fläta hennes hår men de gick inte så bra hehe.
Sen somnade vi vid ett.
Jag vaknade av att barnen på nyhemskolan skrek vid halv nio, och då var jag pigg så kunnde nte somna om.
Så tog en bok o låg o läste till Mandy vaknade vid tio över nio, så kolla vi på Tv, jag läste ut boken ( Sune älskar Sophie haha) och sen åt vi frukost.
Efter vi ätit fixade vi oss, och gav oss ut på en liten fotorunda, hon har nte skickat bilderna så har inga o visa er hehe.
När vi kom in gjorde vi lite nachos, och sen satte vi oss vid datorn ett tag innan vi gick ut en sväng.
Gick typ till någon lekplats på linehed, men sen trodde mandy att hon glömt o låsa så vi blev tvunga o gå hem, men hon hade låst haha!
Sen så stack vi i alla fall till anskars, där lekte vi typ någon lek, o sen spelade vi något asroligt spel haha.
Imorgon har jag sovmorgon till fem i tio, så kanske hinner med ett morgoninlägg!
Nu ska jag gå och duscha, sen sova.
puss §

Kommentarer
Postat av: Nikol

sv; Ok! ;)

2010-10-04 @ 23:02:41
URL: http://nikooo.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!