Seg dag


Typ en sånhär bild jag hade tänkt ta imorse när jag trillade... Och det är typ sånna här bilder ni kommer få ett tag, får inte igång internet på min dator och har inga bilder på denna...

Hej på er!
Dagen i skolan gick väl rätt bra, lite tråkigt med en och en halv timmes rast när man inte hade nåågot att göra bara!
Men annars gick de undan, hade sovmorgon också ju.
Däremot eftermiddagen har varit riktigt seg!
Först missade jag bussen med typ 7 minuter, så fick vänta på den andra länge, och sen när jag kom hem hade Pappa typ gjort ngt med mitt internet eller något, så nu funkar inte det!
Sen utvecklingsamtal, också segt, fast jag är så duktig, hehe ;)
Direkt efter utvecklingsamtalet åkte jag och Mamma in till stan för och kolla min kamera och så.
Dock lämnade inte vi in den idag, för mamma skulle ringa o kolla med försäkringsbolaget massa priser och vad dom rekomenderar och sånt.
Så blir kameralös i alla fall några dagar till, buhu!

Nu måste jag ha lite mat i magen känner jag, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit den bilden?

2010-10-26 @ 20:42:37

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!