Saga all day long.


Ni kanske redan har sett bilden, men orkar inte leta upp någon ny haha !

hej på er!
gårdagskvällen va inget speciellt.
Åt gott också, sen satt jag saga och elvira mest vid datan hela kvällen hehe.
Jag och Saga somnade vid tolv, och vaknade halv elva imorse.
Satt vid datan, fixade oss o sen åkte vi in till stan med Aida.
Jag köpte en halsduk ett par lovikavantar och ett par vanliga svarta fingervantar.
Innan vi åkte hem tog vi en fika inne på vattenporten också.
När jag och saga kom hit igen, kollade vi på Kenza och tyra show, åt lunch och sen gick vi ut och fotade en sväng.
Har inte laddat in bilderna ännu, men gör nog det senare ikväll!
När vi kom in igen stack Saga hem, och jag gjorde två reflexskärmar.
Den ena blev typ fail, men den andra blev faktiskt bra.
Får nog tillfälle och testa dem imorgon , ska nämligen fota med Emma hela dagen typ!
Förhoppningsvis ska Maja vara med också.

Nu ska jag kolla bloggar, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv : jodå, det är väl sådär :)

2010-10-09 @ 18:31:56
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: sarah

gud vad fin blogg :D allt bra?

2010-10-09 @ 18:33:53
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: sarah

Jo det är jätte bra :D

2010-10-09 @ 20:41:15
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!