Mycket fotboll


Ändrat mättnad och kontrast, tänk att sånna små saker kan göra så stor skillnad.

Tjena!
Kom hem från skolan för ungefär 45 minuter sen, satte mig vid datorn nästan direkt.
Sissta lektionen var fotboll, och fotboll är det igen om typ tre timmar.
Klockan sju har jag träning i kombihallen, vilket jag älskar.
Tycker det är så skönt och träna där inne, och älskar ljudet det blir när man skjuter ibland haha.
På träningen idag hade vi passningsövning, olika sätt o passa på, typ utsida och sånt, sen vare någon skottövning och sisst lite spel.
Skulle egentligen vatt med Mandy och Anduena, men så blev det inte, istället åkte jag hem och tog de lungt.
Ska snart sätta på ett avsnitt desperate houswifes och äta något, är skithungrig!
Och pappa har även bestämmt sig för vilken lägenhet det blir, och det blev den i gammletull som jag inte gillar så mycke, och bara för att jag nte gillar den och typ inte vill bo där, så fjäskar pappa lite höhö.
Kommer typ få en TV o dubbelsäng, yyeeeah!
Men , de ligger liksom fem minuters promenad ifrån stan, inte helt illa.

Nu måste jag äta något, puss §

Kommentarer
Postat av: miss P E

Perfekt att bo så nära stan ju ;)

2010-10-18 @ 19:30:30
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!