Morgon inlägg


nej jag har inte tagit bilden, det är exempelbilder som jag laddar upp nu, bara för o pynta inlägget...

god morgon!
Har varit klar i tjugo minuter och hade inget o göra, så tänke att jag lika väl kunnde slänga in ett litet inlägg.
Sjukt tråkigt med bilder som jag inte ens har tagit, men skit samma haha!
Saknar min dator, nte för att den är bättre, men tangentbordet e skönare + mina åttatusen , eller fler, bilder som ligger på den.
Förhoppningsvis fixar pappa internetet till den idag, håll tummarna!
annars skulle jag fått photoshop av emma igår, men de blondhuvet glömmde o lägga de på hårddisken, så fick "bara" Desperate housewifes säsong 2-5 och några gossip girl också.
Dock är gossip girl utan text, men dom pratar så att man förstår ändå där ju.

Om tre minuter kommer emma och felica, och stackars Emma får skjutsa mig till skolan, har inte orkat fixa kedjan på min cykel ännu.
Nu måste jag gå och ta på mig strumpor och hämta ner matteläxan från mitt rum, vi hörs om någon dag eller två, kram !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!