morgon blogg.

bilden har ni sett innan , jag vet. men bättre än bild som jag tagit två gånger än tråkiga exempelbilder hela tiden haha!

Idag är de dags för fotbollstunering i skolan, ska bli riktigt roligt, för slipper halva dagens lektioner!
Nu på morgonen har jag matte och typ, mentorstid tror ja, sen halva slöjden också innan vi kan sticka bort till kombi!
Börjar bli nervös också, spelar ju med 7,8 och 9;or, tänk om ja tabbar mig...
Nejmen de går säkert bra!
nu måste jag äta, vi hörs nån gång hehe.

föresten , detta börjar ju bli som en morgonblogg, uppdaterar ba på morgonen haha!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!