look of today


Linne - Bikbok
Thights ( gammla ) - JC

Fick bli en lite ful träningsoutfit, hittade inget annat.

om ungefär en timme ska vi sticka till min moster och ta en fika, och sen ska jag träna, som sagt.
Har inte riktigt något och blogga om, och eftersom att min kamera är lite, störd, kan jag inte fota heller.
Men vi ska lämna in kameran i veckan, så förhoppningsvis så kommer här snart bli en massa bilder!
Hittade i och försig några coola från österike innan, men dom sparar jag tills det verkligen blir akut bildbrist haha!
Har inte bilder nog till en massa bildbomber, tråkigt!
Men ska som sagt fixa det snarast!

Nu ska jag läsa en massa bloggar, sen kolla lite desperate housewifes innan vi sticker, puss ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; ojoj om du inte skrev de roliga så undrar man ju vad som hände ;)

2010-10-24 @ 17:26:42
URL: http://ebergstroom.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!