last month


drott , för några veckor sen.

Tänkte göra en liten sumering av September, får se hur det blir haha.
Kommer faktiskt nästan inte ihåg något typ.

September, började väl med att vi spelade våra sissta seriematcher, tillslut kom vi tvåa.
Haft några fotograferingar med Emma också, men hon skickar ju aldrig bilderna så.
Hade sällskap med Carita till skolan nästan varje morgon i början, så vi blev ännu bättre kompisar.
Lärde känna jocke, nicklas , dona och Nana , och Zoj bättre.
Jag och Wilma har ju kännt varandra länge, men nu i september har vi blivit ännu bättre kompisar!
Var väl rätt mycket fotboll, i och med att jag tränade någon gång med 97orna + matchen med dom.
blev ju frågad flera gånger, men fick tacka nej!
För typ två veckor sen, provtränade jag ju även med fotbollsklassen eller så, och det gick ju skitbra!
I slutet av september vann vi den andra serien, inte för att jag blev förvånad!
Och nu häromdagen så bytte jag ju klass!
Ett av dem bättre valen jag gjort tror jag.
Var ju rätt mycket som jag skulle tänka på, blir ju "tvungen" att spela fotboll två dagar i veckan på skoltid, guuud vad jobbigt , not!
Älskar verkligen nya klassen, lite småstökig, men inte alls på samma sett som 6A var!
Där var det en massa bråk, nu pratar vi bara lite hehe.

suger verkligen på sånthär, så de blev väl inte precis så bra.
Men skitsamma, en kul grej bara.

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!