Jag lever för fotboll (L)


Bild tagen i somras, påväg till österike.

Hej på er sötnosar!
Började med svenska klockan nio imorse, sen so, mentorstid, lunch, engelska och sisst fotboll, så slutade fem över tre!
På fotbollsträningen körde vi väldigt mycket spel, först uppvärmning med en passninsövning, och sen matchspel.
Mitt lag vann, såklart ;)
Gjorde två mål , o spelade rätt okej tycker jag. Fast på uppvärmningen gick det inte riktigt lika bra haha.
Klockan sju ska jag träna igen, konditionsträning idag tror jag, om inte konstgräset eller någon plan i kombi är ledig!
Nu ska jag gå o ta något att äta, sen kolla på desperate housewifes!

Puss ! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!