Inställda lektioner


Pyntingsbild

Hej på er!
Väldigt skön dag i skolan idag.
Svenskan fick vi läsa hela lektionen typ, sen på idrotten körde vi en lek där man e i lag och läraren säger ett nummer, och så många personer ska springa ut på plan, sen kastar dom in en boll , så de kan bli både innebandy, basket och fotboll, roligt.
På engelskan typ hade vi läxförhör, sen fick vi någon jättelätt stencil, och när vi var klara med den fick vi sluta typ, så slutade 20 min tidigare.
Sen hade vi bara NO också, o där kollade vi på jurassic park ( stavn ? ) hela lektionen.
Rätt tråkig film, så satt o messa me nicklas hela tiden. onödigt när han satt 2 meter ifrån mig men ändå.
Efter NOn skulle vi haft både SO och matte, men båda var inställda.
Matten visste vi att den var inställd, men son trodde vi att vi skulle ha, tills vår NO lärare sa att vi typ slutade nu eller så och en annan lärare sa att vi slutade efter NOn, så ja.
Så tog bussen hem och satte mig här.
Bra att vi slutade tidigare idag, för har träning klockan fyra, och skulle slutat tre.
Så de hade blivit väääldigt stressigt!
Nu ska jag äta lite, sen ska jag byta om och sen cykla iväg till sannarp.
Efter träningen ska jag snabbt hem och duscha och byta om, sen till arenahallen och kolla på drott!

Vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: elina

sv: okeeej, inte så mycket faktiskt :) kollade på säsong-starten av robinson för ett tag sen ;) hihihi kollar du på det?

2010-10-07 @ 22:02:27
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!