Im sorry


super duper bildbrist, ska fixa på fredag!

Hej !
Förlåt för att här har varit så dålig uppdatering, har helt enkelt inte orkat blogga!
Skolan idag var rätt rolig, kan bero på att jag var helt skrattig hela dagen, så skrattade typ hela tiden.
Okej, många roliga saker hände faktiskt, som när jag , emil och derzim elr va han heter ( haha ), hade glömt våra fotbollskläder, så vi skulle gå tillbaka till skolan till skolsystern som sån "uppgift", så skulle vi gena över en gräsplätt, och när vi gick över där, så va det helt geggigt, så jag typ trillade nästan , mina skor sjönk ner aslångt, och Derzims skor fastnade helt, så emil fick gå in i leran o ta dom haha.
okej låter inte så roligt nu, men då var det sjukt roligt!
Efter skolan åkte jag hem och bakade en kladdkaka , sen satte jag mig och kollade på dom sissta avsnitten av Desperate housewifes!
Så nu är jag klar med hela säsong sex, vilket inte känns bra haha.
Men imorgon ska jag få säsong ett - fem av Emma, så jag har o göra en månad typ haha!
Om en liten stund ska jag faktiskt gå och lägga mig, är så himla trött på morgornarna och kommer knappt upp, så!
Ska försöka uppdatera bättre imorgon när jag kommer hem från skolan, men klockan fem till halv åtta har jag träning, så vet inte riktigt hur de blir med det.
Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!