hur jag gjorde


grym video av www.michaelaf.blogg.se
tycker ni borde kolla bloggen, hon tar fantastiska bilder !




sjukt gammal bild, typ 2 år sen, men ungefär  sådär  fint hår försöker jaf få just nu!

Sitter med locktången i handen och halva håret lockat.
Änsålänge är det rätt fint, , men väldigt kort !
Nu ska jag forstätta, sen gå och lägga mig!
Vill inte försova mig som jag gjorde i morse, hehe.
Vaknae fem över halv åtta, och vi börjar åtta.
Helt otroligt, men jag var i skolan tio i åtta, och då cyklade jag ändå dit.
Och ja, jag åt frukost, sminkade mig och sånt.
Snabb är jag, heh!

Hörs imon, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!