Holland - Sverige


Gammal bild, påminner mig om sommaren (L)
Btw är kvaliten på blogg.se sjukt dålig!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Em-kvalet, går inte bra för sverige.
Just nu står det fyra-noll till holland, som i och för sig var i VM final, höh.
Dessutom tycker jag dommaren verkar lite konstig, men det är ju ingen ursäkt till att sverige suger!
Så jag och Emil bestämmde att 6F och 6E, fotbollklasserna, ska ta över landslaget, som vi hade ägt då!
Kvällshumor på högnivå, även kallad grym humor, hehe!

Nu ska jag kolla dom sissta minuterna på matchen, sen ska jag sova!
Vi hörs imorgon, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!