Gymnastik


Bilden togs i österike i juni, saknar det ♥

God morgon på er!
Och ja, för mig är det morgon fortfarande, vaknade för ungefär en timme sen, okej inte så mycket morgon haha!
Var vaken till halv ett inatt och kollade på desperate housewifes , beroende ...
Idag händer det nog inte så mycket, klockan fem ska vi hem till min moster och fika lite snabbt innan jag ska träna gympa i gymnastikens hus!
Känns grymmt att vara tillbaka i gymnastiken igen, har saknat det jättemycket!
Vet bara inte riktigt om min kropp klarar av det, slutade ju delvis för att jag hade för mycket skador och sånt.
Men sålänge inte hälsenan fortsätter krångla ska det nog gå bra!

Nu ska jag äta frukost, vi hörs senare !


Kommentarer
Postat av: nattha

Går du på Trupp gymnastik? :p

2010-10-24 @ 17:01:52
URL: http://fkingnattha.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!