Fotboll och styrka.


Fokusen ligger i min hand, tyvär. men annars gillar jag bilden!

Hej på er!
Ligger helt utlsagen i soffan och kollar på projekt runaway!
Skolan var rätt tråkig idag förutom  sissta lektionen som va fotboll, riktigt rolig träning.
Först var vi fyra och fyra, svårt o förklara så skiter i det.
Sen vare passnigsspelsövning, där vi hade typ tio småmål, oså skulle någon passa igenom målet, och en annan person ta emot bollen med kontroll på andra sidan.
I slutet körde vi härren på täppan, roligt det med!
Var hur nära som helst o göra flera mål, och dessutom så spelade jag bra i allmänhet ;)
Efter träningen cyklade jag hem, körde lite styrka, mest för skojskull.
Så det blev 110 situps, några armhävningar och lite andra övningar.

Nu ska jag ta en macka eller något, sen vila ett tag tror jag.
Funderar på att ge mig ut och springa en runda också.
Ja, ni hörde rätt, lata vilma goes supersugen på o röra på sig!

Puss §

Kommentarer
Postat av: elina

vad mysig bilden ser ut :) vad har du för dig?

2010-10-06 @ 18:45:07
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!