Emma och Wilma


Gammal bild från österrike, saknar't.

 Hej på er!
Kom precis hem från Emma, har vatt där med Wilma och fotoat i studion nu i eftermiddag.
Blev en hel del fina bilder, på Wilma också, som jag tog, så kan visa er senare när emma skickat.
Skolan idag var soft, började fem i tio, SO, över en timmes rast ( lunch under rasten också ) Matte, studietimme, fick spela fotboll hela, så de blev som en rast, och sissta lektionen var Engelska, och jag , nicho och nicklas va typ en kvart på den.
För vi va jättetörstiga, så skulle vi gå o dricka i matsalen, men så hade dom typ precis stängt, så tyckte dom att vi skulle gå till oranga mellanstadiet o dricka, o hälsa på. så gjorde vi de , och när vi kom tillbaka sa vår lärare bara att de va bra att vi hittade någonstans att dricka även om de tog så lång tid , oså fick vi sluta 20 min tidigare också.
Riktigt skönt, vår engelskalärare e sjukt snäll !
Slutade halv tre, då följde Wilma med mig hem, så åt vi och kollade på en liten del av Desperate housewifes innan vi stack till emma vid halv fyra typ.
Sen har vi vatt där tills nu för en halvtimme sen.
ska nämligen till min mormor, för hon fyller år idag, grattis !

Nu ska vi sticka, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!