elvamanna


Prydnadsbild.

Hej på er!
Tränade ju imorse, var inte riktigt Mot vapnö vi spelade, snarare med.
Blandade lagen, så halva laget bestod av snöstorp tjejer och andra halvan av vapnö.
Dock klarade jag inte av att spela så mycket, har haft ont i mitt ben hela dagen.
Spelade väl tio min, sen blev det bänken resten av den halvleken.
I andra "delen" av den andra halvleken - hade typ fyra halvlekar, för tog pauser och snackade om spelet några gånger - så hoppade jag in igen, men det första jag gjorde var o smälla ihop med bella, hehe!
Några sekunder efter det hoppade någon på min fot, aj igen!
Men sen så ville den som stod i mål inte stå mera, så jag fick ställa mig i mål, great.
faktiskt, tycker det är roligt att stå i mål, och ska göra det på fair play cup med skolan.
Men det är bara för att någon annan inte vill.
Efter träningen var det tänkt att jag och Bella skulle till badhuset, men det blev inget för hon skulle iväg.
Istället har jag suttit hemma och slöat.
Har målat några av mina nycklar också, ni får se sen haha.
Nu ska jag måla mammas också, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: elina

vilken fin bild :)



btw, tycker du det är bra eller dåligt att 50-öringen är borta ? :)

2010-10-02 @ 17:59:26
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!