Brogård


Min söta saknade Gabbi, bilden togs i sommras!

Hej på er!
Tog fyra bussen upp till Brogård innan, o där väntade Linus.
Vi va på gården i typ en halvtimme och väntade på Erica, o hennes buss va skitsen så de tog ett tag .
När vi stod o väntade på henne kom Emma också, o när erica kom gick vi in till henne och spelade Buzz haha!
Jag kom faktiskt tvåa, men ledde tills omgång 5 av åtta typ.
Vid halv sex stack Linus hem igen, sån tråkig som han är haha.
Sen blev det typ en massa strul med en annan person, men förhoppningsvis löser det sig.
Efter ett tag kom Blomster, Rick , Thydell, Emil , Julia , Mandy och efter någon timme kom Hanna också.
Så vi var riktigt många inne hos Erica hehe.
Vid sju ungefär gick jag , blomster, thydell, rick och emil ut.
Mötte Filip och hans lillebror ludde, och sen Jeppe och Dennis.
Va med dem ett tag sen tog jag halv åtta bussen hem.
Nu har jag precis ätit hamburgare och ska nu sätta mig med några desperate housewifes avsnitt!

Vi hörs nog inte mer ikväll, men imorgon däremot! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; varsågod, och oj vilken dag du har haft, en massa roligt :) ha en fortsatt bra helg! kram.

2010-10-24 @ 00:00:03
URL: http://ebergstroom.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!