Bloggar jag läser

Tänkte dela med mig av lite bloggtips, så här får ni några av bloggarna jag läser.

Kissie, dessie, kenza foki och paow känner väl alla till, så dom går jag inte in på närmare.


www.tinkerbella.blogg.se - en grym fotoblogg, rekomenderas starkt!
Dock hittade jag bara en gammal header och är för lat för o hålla på med print screen och sånt.

www.michaelaa.webblogg.se - Även denna en skitbra fotoblogg som verkligen rekomenderas!
Hon har också ett eget företag inom foto branshen eller hur man säger.


( fick bli två flugor i en smäll , dålig bild tyvärr )
www.mimiaronsson.blogg.se - En jättebra fotoblogg och en nära vän till mig.
Har kännt henne sen dagis!
www.ebbaasplind.blogg.se - Världens sötaste tjej med en jättebra blogg.
Också en nära vänn till mig!


www.elinfohlin.blogg.se - En riktigt rolig blogg, eller inte humor eller så, men ja.
Läs så fattar ni vad jag menar!


www.avtrollis.blogg.se - Superfin blogg av en superfin tjej. Rekomenderar starkt hennes blogg.
Och ja, det är "sofijah"

Läser även bloggar som, www.ellenelis.blogg.se , www.systemkameran.blogg.se , www.gabriellamellberg.blogg.se , och www.eemmafoto.blogg.se !

Enjoy !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; tacktack, jag hade en jätte bra fredagkväll :) fin blogg du har med underbara bilder! kram

2010-10-23 @ 17:07:20
URL: http://ebergstroom.blogg.se/
Postat av: elin

bra bloggar (Y)

följa varandr på bloglovin?

2010-10-23 @ 19:47:47
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: mandy

dissad jag knr mej då :D

2010-10-26 @ 14:11:45
URL: http://mmandyw.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!