Årets första snö


Kommer ihåg hur cool jag tyckte denna bilden var, har typ tagit magic tool så blev det såhär.
Men visst, den är faktiskt lite småcool, eller vad tycker ni? ♥

Gud, vad mycket det känns som att det har hänt idag, beredd er på ett ganska långt inlägg.

Dagen började me svenska, och under svenskan, fick vi springa bort och ta en spruta hos skolsystern.
Jag som hade glömt min lapp, fick stå ute i dom fyra minusgraderna i bara tunn kofta och vänta på min mamma, som skulle komma och lämna den.
Själva sprutan gjorde faktiskt rätt ont hehe, men kan bero på att jag spände armen och höll axlen lite snätt haha.
För er som undrar va sprutan ett vaccin mot röda hund, mässlingen och påsjukan elr något sånt haha.
Efter de där va de idrott, spelade badminton och pingins, vann över både Mohammed och Nicklas.
Varför är killar så dåliga förlorare haha ?
Både nicklas och mohammed skyllde på att dom lät mig vinna, men de syntes att dom inte gjorde de!
Tycker dom ska va glada för att vi tjejer också får vinna ibland, eller ?
Efter idrotten hade vi engelska och sen lunch.
Precis när jag var påväg och ta ett knäckebröd i matsalen, såg jag att de snöa. ja ba , MANDY DE SNÖAAAR!
Oså skrek mandy till typ hela matsalen , ba, DE SNÖAAAR!
Osen så kutade vi ut o typ hoppade runt i snön, de lilla som det var i alla fall.
Var rätt kallt, för hade bara en tunn kofta och ett par jeans, brrrrr.
Sen va det NO, SO och Matte, seg eftermiddag!
Efter skolan stack jag Mandy och Anduena till arenahallen och åt godis haha, nämligen så att det är en jobbmässa där, så massa sånna montrar med gratis godis.
Efter det stack jag och mandy hit, käkade lite och sen stack jag till min träning.
Har inte tränat gympa på åtta månader typ, så de gick inte sådär överdrivet bra.
Men kan fortfarande ställa volterna, göra hyffsade handvolter också gjorde jag överslag idag också, vilket jag bara gjort en gång tidigare.
Så i det stora hela gick det bra!
Ska träna i gymnastikens hus på söndag också, och då får jag bestämma mig.
Kännde av lite i hälsenan när jag tränade, men har ju inte använt den på samma sätt på åtta månader, kommer säkert snart igång igen!
Efter träningen fick jag cykla hem i halv storm och spöregn, inte kul!
Nu ska jag ta en dusch, och sen sova!
Imorgon blir det badhuset med klassen, usch!

Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!