Äntligen hemma!


Jättegammal bild,från i våras, men redigerade den för någon månad sen , och jag gillar't.
Dessutom har jag en grym bildbrist och min kamera är typ trasig.

Nu är jag äntligen hemma igen!
Kunnde inte blogga från mammas kompis, för hittade inget nätverk.
Men på vägen dit åkte vi inom hemmakväll och köpte säsong ett av desperate housewifes!
Så låg och kollade på nästan fem avsnitt igår då.
Vi kollade också på lägenhet innan vi åkte dit, om den blir vår, antagligen inte, så kommer jag ha de rummet där man ser nästan hela planen på örjansvall, nice!
Men mamma trodde inte att den kommer bli hennes, för de va ett jättebra läge och många intreserade av den typ.
Dock så är den heeelt blåst eller så nu, är typ bara gipsplattor på väggarna eller så, för han som äger den håller på och renoverar den.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av desperate housewifes, men kanske ploppar upp något inlägg här!
Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!